Pages

2011. február 5., szombat

Websyndic - autosurf

autosurf

Egy olyan forgalom csere oldalt szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani, amit korábban itt a blogunkban már bemutattunk. Személy sezerint nagyon szeretem, mert nincs vele sok teendő, csak el kell indítani, és megy magától a credit-szerzés. Naponta rengeteget lehet vele összegyűjteni. A megszerzett crediteket több oldal között is el lehet osztani.
ÚJDONSÁG! - Ezt én pár napja vettem észre. Van egy olyan funkciója is, amivel pénzért is lehet surf-ölni. Kb. 5 napja indítottam el, és nem is állandóan fut. Már összegyűlt 1 euro. Kifizetés: 5 eurótól. Mivel nagyon régóta ismerem ezt az oldalt, és nem is olvastam róla rosszat, ezért egyenlőre nincs okom azt feltételezni, hogy nem fizet. Mindenesetre kipróbálom!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése