Pages

2010. július 6., kedd

RedGage - fizet az online tartalomért és aktivitásért


Találtam egy újabb oldalt, ahol abból lehet pénzünk, ha feltöltünk képeket, videókat, blogokat, dokumentumokat, egyetlen hátulütője, hogy egyelőre csak angol nyelvű tartalmakat enged.

Próbából feltöltöttem egy képet és elküldtem a twitteren, rögtön lett 1 centem :)
a képhez a google fordítóval írtam egy címet és egy rövid leírást
itt megnézheted: az első feltöltött kép

Szimpi benne, hogy ez sem egy zárt rendszer, nem csak a regisztrált tagok láthatják, hanem bárki, tehát nem csak a tagok látogatásából lehet pénz! szavazni azonban azt hiszem csak tagok szavazhatnak.

25$ -tól fizet, úgy hogy Visa kártyát készít, amikor a tag eléri a kifizetést, akkor kérik az adatokat és elkészítik a kártyát, amire ráteszik a pénzt, későbbiekben pedig mindig arra utalják.
Az első alkalommal egyszeri, 5$-os kártyadíjat levonnak és minden tranzakcióra 5% kezelési költséget számolnak.


Az aktív tagok között mindennap kisorsolnak egy 25$-os Visa kártyát!

Ha van kedved kipróbálni itt tudsz regisztrálni
Ha a 'Referred By' (Username) mező üres, kérlek, írd be: netmoney


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése