Pages

2010. szeptember 13., hétfő

Ma két helyről érkezett kifizetés


A Bux_Mátrix egyrészt PTC vagyis belépsz és kattingatsz, általában napi 4 link, vagy csak várod, hogy küldjék a levelet és az abban lévő linkre kattintasz, - én ez utóbbit alkalmaztam, de abban elég rendszeres voltam :) így kicsit tovább tartott, hogy összejöjjön a 2 dollár, de valóban, a kikérés után, 24 órán belül meg is kaptam :)



Itt az első kifizetés bizonylat:




A másik hely a LogiPTC! erről már van cikk, lényeg, hogy telepítsd a ToolBar-t a böngésződbe, és jelentkezz be, akkor az mindig jelezni fogja amikor van kattintható link, én kedvelem ezt a programot, ez már nem első kifizetésem tőlük :)

Get Paid for Browsing the Internet with LogiPTC


És itt a legújabb bizonylat:

1 megjegyzés:

Net írta...

sziasztok,
ezek már bizonyítottak :)

Megjegyzés küldése