KPI-kaz online marketingben: az üzleti célok mérhető pillérei
KPI-k(kulcsfontosságúteljesítménymutatók) ésszerepükaz online marketingben
Általános KPI-k az online marketingben
Az alábbiakbanfelsorolunknéhány általános KPI-t,amelyeketszéles körben használnakaz online marketingben,ésamelyekfontosakahatékonyságméréséhez.
Forgalom(webhelyforgalom):Awebhelylátogatóinakszáma fontosmérőszámaz online jelenlét hatékonyságának méréséhez.
Konverziósarány:ezaz arányawebhelyrelátogatókazonszázalékátjelzi,akikvásárlóváalakulnakát,vagyvégrehajtanakegykívántműveletet(pl. vásárlásvagyfeliratkozás).
Átlagoseladásiérték:ezamutatóaz egyes tranzakciókonbelüli online eladások teljes összegének átlagát mutatja.
Közvetlenvisszatérésiarány:eza mutatóawebhelyreérkezőésonnanmindenféleműveletnélkültávozólátogatókszázalékosarányátmutatja.
Visszalátogatásiarány:azoldalravisszatérő látogatók száma az összeslátogatószázalékában.
AziparágiésüzletijellemzőkönalapulóKPI-k
Az általános KPI-k mellettakülönbözőiparágakésvállalkozásokkülönbözőjellemzőkreisösszpontosíthatnak. Az alábbiakbanaziparágésavállalatjellemzőialapjánmeghatározottkonkrétKPI-kretalálhatókpéldák.
cimke felhö
btc tarca,valto,ewallettartó,bankkártyaingyenesgyűjteményekaltcoinsvaltokeresés,internet,
Ingyenesbtc wirex,free tap,freetap,freetap,free spin,btcnyeremény,btctarcnyitás,
btcszámla,youtube csatorna,penz,divat podcast,online szponzor,bloghost,
FaucetBanner,IngyenesAltcoin,Keresés,BTC,BalticCoin,FaucetPay e-pénztárca,EasySatoshi,Pence
Hirdetések,mellékvágány,befektetésigyűjtő,közösségi oldal,BitcoinSatoshi,Bitcoinkészítő,
Rossznyelv,BTCtöredékek,capcha kód,emberilátogatók,
Satoshi Nakamoto,Craig Wright,
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése