Pages

2011. február 3., csütörtök

Birejji - fizet ha szövegelsz :)



Erre az oldalra nem is tudom, hogy találtam.
Amit leszűrtem, hogy BÉTA állapotban van, vagyis fejlesztés alatt.
Gyakorlatilag beszélgetni lehet, és azért fizetnek Paypalra.
Van néhány szoba, de viszonylag kevesen vannak egy-egy szobában.
Új szobát is létre lehet hozni, én csináltam egyet és beszélgettem magammal magyarul :)
talán egyszer valaki megtalálja magas röptű eszmefuttatásomat....



Még nem kisérleteztem ki, hogy egy mondat pontosan mennyit is ér, ha lesz magyar partner, akivel lehet majd beszélgetni, vagy lesz türelmem angolra fordítgatni, akkor talán kiderül mennyi idő kell, hogy valami pénz is kerüljön belőle.
egy reklám helynek ez sem rossz...

Egyelőre tesztelem, ha van kedved csatlakozz és teszteld velem.


3 megjegyzés:

Krisztina Ghersin írta...

szeretnék több információt kérni
pl.hogyan kell ezen az oldalon teljesen új szobába benyitni?
Köszönöm

Net írta...

Hello Krisztina,

a bal oldalon, fenn található a Menü, ha erre kattintunk akkor 6 menüpontot látunk.
az
1. Általános információ
2. Saját fiók
3. Chat szobák
4. Online felhasználók
5. Segítség, útmutató
6. Kilépés

A saját fiókban láthatjuk mennyi pénzünk, hány reffünk van és ott találhatóak a bannerek is, és még az email címünk is, amit lehet módosítani.
A chat szobák menüben látjuk milyen szobák vannak és kik vannak éppen benn, csak rákattintunk és már be is léptünk, ha új szobát akarunk létrehozni, akkor csak a "Create A Room"-ra kell kattintani, beírni a szoba nevét és meg is van az új szoba, utána már csak az kell, hogy legyen benn még valaki, akivel lehet beszélgetni. - Én a "Hungary" írtam be, és már egyszer meg is látogatott valaki, akivel angolul, fordítóval tudtam beszélgetni :)
Az online felhasználó menüben láthatjuk kik vannak éppen jelen.

Köszönöm, a csatlakozásokat!

ha megtudnánk beszélni, hogy mikor megyünk fel, akkor szaporíthatnánk egymásnak a pénzt :)
Ma és a következő napokban megpróbálok 5 körül ott lenni, ha valaki olvassa ezt addig, aki érdekelt, szertettel várom :)

legyen szép a napunk!

Kertészék írta...

Sziasztok! Megyek akkor én is fel. Én már régóta regiztem ide, és van már 0,6-om. Csak eddig nem volt senki magyar bent. Sőt, európai sem nagyon. Azért nem is mertem itthon népszerűsíteni eddig. Na, akkor majd ott is találkozunk. Puszi!

Megjegyzés küldése