Pages

2011. február 1., kedd

CheapBux - fizetett, és azonnal



Nagyon jó kis PTC program.

• $0.020 saját klikk
• $0.015 ref klikk
• Azonnali kifizetés, nincs minimum

Kikértem a pénzt, és kettő perc múlva a számlámon volt.

Transaction details




Payment Received

Sent by:
CheapBux LTD (The sender of this payment is Non-U.S. - Verified)
Payment sent from:
admin@cheapbux.com
Payment sent to:

bobe.roth@freemail.hu


Business Contact Information
http://www.cheapbux.com
admin@cheapbux.com


Amount received:
$0.21 USD
Fee amount:
$0.00 USD
Net amount:
$0.21 USD


Issue a refund Help


You have up to 60 days to refund the payment.


Date:
Feb 1, 2011
Time:
08:10:38 PST
Status:
Completed


Subject:
Payment from CheapBux LTD
Custom Note:
Please post your payment proof in our forum. If not Your account will be suspended
Payment type:
Instant

1 megjegyzés:

Net írta...

ezt én is csinálom, tényleg azonnal fizet, csak apró kis problémáim vannak vele:
1. még januárban 30-án regiztem, 31-ig volt az akció, hogy 0,02$/klikk, az ingyenes tagoknak is, de én nem kaptam már csak 0,01-et, és a FAQ-ban is írja, hogy a Standard tagoknak 0,01/klikk.
2. kifizetéskor nekem 12 centből 10 levont költségre :(
és így már nem is annyira szép....., de azért még tovább tesztelem pár napig

Megjegyzés küldése